chastens ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده

chastens: ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده قیمتی ترین گران ترین ارزشمندترین

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد ، شروع پ

شروع به کار دولت دوازدهم و همزمانی آن با هفته دولت، با افتتاح طرح های عمرانی متعددی در سراسر کشور و تحقق کارآفرین آغازشد. 

دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد ، شروع پ

شروع پرشتاب دولت تدبیر و امید جهت تولید و اشتغال/ دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد

عبارات مهم : پروژه

شروع به کار دولت دوازدهم و همزمانی آن با هفته دولت، با افتتاح طرح های عمرانی متعددی در سراسر کشور و تحقق کارآفرین آغازشد.

به گزارش ایرنا، دولت دوازدهم بعد از رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی و در شروع کار تلاش خود را به کار بسته تا در جهت تحقق منویان رهبر معظم انقلاب در رسیدن به امر مهم کارآفرین قدم های موثری بردارد.این تلاش بخصوص در عرصه عمرانی کشور و بخش های زیرساختی به عنوان یکی از اصول مهم در تحقق این خواسته نمود بیشتری خواهد داشت .

دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد ، شروع پ

همچنین با توجه به تاکید دولت دوازدهم بر تحقق بیش از پیش عدالت با تخصیص داده شده است عادلانه امکانات در سطح استان ها و شهرستان های مختلف، طرح های متعددی در این بخش ها به بهره برداری رسیده تا بخشی از تلاش های دولت یازدهم در بدو دولت دوازدهم به ثمر برسد.

*بهره برداری 57 طرح در بخشهای متفاوت در خراسان رضوی

همزمان با سومین روز هفته دولت 57 طرح عمرانی، خدماتی، مخابراتی، درمانی و بهداشتی با مجموع هزینه 328 میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار روز شنبه در نقاط متفاوت خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

شروع به کار دولت دوازدهم و همزمانی آن با هفته دولت، با افتتاح طرح های عمرانی متعددی در سراسر کشور و تحقق کارآفرین آغازشد. 

در این چارچوب 17 طرح آب و فاضلاب با هزینه 150 میلیارد و 280 میلیون ریال در شهرستانهای سرخس، سبزوار، باخرز، کلات، تربت جام، کاشمر، خلیل آباد، نیشابور، قوچان و جوین وارد مدار بهره برداری شد.

همچنین عملیات اجرای 2 طرح بخش فاضلاب در شهرهای قوچان و سبزوار و پنج طرح بخش آب در شهرهای چناران، فیض آباد، بینالود، قوچان و تایباد با اعتبار 96 میلیارد و 700 میلیون ریال شروع شد.

بهره برداری از 6 طرح عمرانی و ورزشی در روستاهای بخش مرکزی و دانشگاه تربت حیدریه با هزینه پنج هزار و 450 میلیون ریال از دیگر برنامه های هفته دولت بود.

دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد ، شروع پ

11 طرح عمرانی و خدماتی مشمول بر 10 واحد مسکونی و یک واحد تولید پوشاک جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان تایباد نیز با هزینه هفت میلیارد و 425 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

پنج طرح دیگر نیز همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی در شهرستان گناباد به بهره برداری رسید.

شروع به کار دولت دوازدهم و همزمانی آن با هفته دولت، با افتتاح طرح های عمرانی متعددی در سراسر کشور و تحقق کارآفرین آغازشد. 

برای اجرا و راه اندازی این طرحها مشمول بر مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت، توسعه واحد تولیدی آرد نگین گل شرق گناباد و پارکینگ و تالار کوثر و خیابان 24 متری در بیدخت در مجموع 98 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است است.

مرحله نخست نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت با ظرفیت هر سال 2 مگاوات و در زمینی به مساحت هزار و 800 مترمربع و زیربنای 700 مترمربع مهمترین این طرحهاست که با راه اندازی آن جهت 10 نفر اشتغال ایجاد شد.

دولت دوازدهم فعالیت خود را با افتتاح طرح های عمرانی شروع کرد ، شروع پ

همچنین 11 طرح عمرانی با هزینه 32 میلیارد و 25 میلیون ریال در شهرستانهای جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین امروز سه طرح عمرانی در حوزه گاز و برقرسانی مشمول بر 43 پنل خورشیدی، گازرسانی به ناحیه صنعتی و سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مجموع با هزینه 22 میلیارد و 590 میلیون رالم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در بجستان به بهره برداری رسید.

در شهرستانهای جوین و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز همزمان با سومین روز هفته دولت چهار طرح عمرانی با هزینه 12 میلیارد و 300 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

خراسان رضوی با شش میلیون و 400 هزار نفر جمعیت دارای 28 شهرستان، 70 بخش و 164 دهستان است.

*20 طرح عمرانی در کردستان

همزمان با سومین روز از هفته دولت بیش از 20 طرح عمرانی با صرف 151 میلیارد و 200 میلیون ریال جهت خدمات رسانی به مردم روستاها و شهرهای استان کردستان بهره برداری شد.

بهره برداری از این طرح ها درشهرستان های سنندج، قروه، مریوان و سروآباد با حضور حسن رکنی معاون امور تولیدات دام وزارت جهاد کشاورزی و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان شروع شده است است.

واحد پرورش قارچ دکمه در سروآباد، خط انتقال، مخزن ذخیره و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به شهر مریوان، طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار، طرح آبرسانی به روستای نورآباد سقز از جمله طرح های افتتاح شده است در سومین روز از هفته دولت در کردستان است.

امروز 15 طرح در بخش کشاورزی نیز بهره برداری شد که طرح سیستم آبیاری کم فشار، چهار طرح آبیاری قطره ای، هفت طرح آبیاری تحت فشار، یک طرح تولید و بسته بندی ادویه جات و 2 کارگاه تولید خیارشور و چند طرح خدماتی و عمران روستایی از محل همکاری مردمی و اعتبارات دهیاری ها در شهرستان سقز را مشمول بر می شود.

برای اجرای این طرح ها در استان حدود 151 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل های متفاوت مشمول بر اعتبارات ملی و استانی، تملک دارایی های سرمایه ای و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب شهری، تسهیلات اعطا شده است دولت به واحدهای صنعتی و خدماتی و اعتبارات یارانه ای دولت در حوزه کشاورزی است.

در هفته دولت امسال و هشتم شهریور در مجموع 681 پروژه با 2 هزار و 200 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.

همچنین در این هفته عملیات اجرایی طرح های زیادی در مجموع با 2 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار شروع می شود.

*راه اندازی کوره فلش کارخانه ذوب مس سرچشمه

همزمان با سومین روز از گرامی داشت هفته دولت با شارژ کنسانتره در کوره فلش کارخانه ذوب مس سرچشمه، عملیات ذوب مس در این کارخانه با تکنولوژی تازه شروع شد.

تغییر تکنولوژی کوره ریورب ذوب سرچشمه به فلش، از بااهمیت ترین طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس کشور عزیزمان ایران طی چهار سال گذشته است که علاوه بر بهینه سازی فرایند تولید و کم کردن مصرف انرژی، در اصلاح شرایط زیست محیطی منطقه نیز نقش مهمی دارد.

اجرای این طرح، 125 میلیون یورو و 208 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است و با راه اندازی کورۀ فلش، ظرفیت تولید مس آندی حاصل از کنسانتره از 120 هزار تن به 280 هزار تن در سال زیاد کردن می یابد.

طرح عوض کردن تکنولوژی ذوب مس سرچشمه، جزو 10طرح آمادۀ افتتاح شرکت ملی صنایع مس کشور عزیزمان ایران در مس منطقۀ کرمان است که با هزینه ای بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان اجرا شده است است و بزودی با حضور ریاست محترم جمهوری افتتاح خواهد شد.

معدن مس سرچشمه یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی معدنی دنیا محسوب شده است و بزرگ ترین تولیدکننده مس کشور عزیزمان ایران است و بخش های تولیدی مجتمع مس سرچشمه عبارت از معدن، تغلیظ، ذوب، پالایشگاه و ریخته گری ها و لیچینگ است.

این معدن یکی از بزرگترین معادن روباز دنیا به شمار می رود و ذخیره زمین شناسی آن، بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تن سنگ سولفوری با عیار میانگین هفت دهم درصد برآورد شده است است.

سالانه حدود 63 میلیون تن مواد معدنی در استان کرمان استخراج می شود که 21 درصد استخراج کل کشور را در بر می گیرد و همچنین 42 نوع ماده معدنی از 380 معدن این استان استخراج می شود که مس، سنگ آهن، زغال سنگ ،کرومیت و تیتانیوم از جمله مواد معدنی شاخص این استان است.

*76 طرح عمرانی در پارس آباد مغان اردبیل

همزمان با سومین روز ازگرامیداشت هفته دولت 76 طرح عمرانی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح های عمرانی و خدماتی760 میلیارد ریال هزینه شده است است.

با اجرای این طرح بزرگ حدود 60 هزار هکتار از اراضی دیم منطقه آبی شده است و جهت بیش از 26 هزار نفر نیز زمینه شغلی فراهم خواهد شد.

دولت جهت اجرای این طرح یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی اعتبار تخصیص داده است.

در جریان سفر معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل به پارس آباد مغان، کلینیک خاص تخصصی و فوق تخصصی شهدا،مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی، جایگاه سوخت پروما ورزند، درمانگاه شبانه روزی اباصالح مسکن مهر پارس آباد و دهها طرح دیگر به بهره برداری رسید.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

*17 طرح عمرانی بااعتبار 205میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد

درسومین روز ازبزرگداشت هفته دولت 17 پروژه در بخش های متفاوت با اعتبار 205 میلیاردو 300 میلیون ریال در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

این طرح ها در شهرستان های دشتی، تنگستان و گناوه در زمینه ورزشی، کشاورزی، راه و بهداشت و درمان افتتاح و اجرایی شده است است که مشمول بر این طرحهاست.

** شروع عملیات اجرایی استادیوم ورزشی شماره دو خورموج بوشهر

این استادیوم ورزشی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و در عالی ترین نقطه شهر خورموج ساخته می شود.

این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی و سکوهای تماشاگران و پیست دو و میدانی و پارکینگ است.

اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر 12 میلیارد ریال است.

**بهره برداری از سیستم های آبیاری نوین نخیلات در تنگستان

یک هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است است که از این میزان 700 هکتار در دولت یازدهم تحقق یافته است.

درسالجاری نیز تاکنون 400 هکتار از زمینهای کشاورزی این شهرستان با 28 میلیارد ریال اعتبار مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده است است که از این میزان یکصد هکتار آن مربوط به نخیلات است.

نیاز خالص آبیاری جهت یک هکتار نخیلات در شهرستان تنگستان باتوجه به کیفیت پایین آب و تبخیر اوج 12هزار و 500 مترمکعب است که در روش سنتی با توجه به کارکرد آبیاری 35 درصد نیاز حجم آب جهت آبیاری نخیلات 35هزار و 700 مترمکعب است که این رقم در آبیاری تحت فشار با توجه به کارکرد 85 درصد به 14هزار و 700 مترمکعب کم کردن می یابد.

**قطعه دوم بزرگراه خروجی خورموج – کنگان بوشهر افتتاح شد

محور خورموج- کنگان از محورهای مهم ارتباطی شمال به جنوب استان بوشهر است که به علت حجم بالای ترافیک از نقاط بسیار اتفاق خیز به شمار می رود.

طول این مسیر 4 کیلومتراست که خروجی خورموج به سمت کنگان وعسلویه را چهار خطه می کند و باعث ایمن شدن تردد وسایل نقلیه و اصلاح اوضاع حمل و نقل شمال به جنوب استان می شود.

در این محور تعداد 52 دستگاه ابنیه فنی به طول 236متر ساخته شده است است.

برای اجرای این پروژه بیش از 73 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است است.

** افتتاح مرکز جامع سلامت شهر بادوله دشتی

پروژه مرکز جامع سلامت شهیدان توپال شهر بادوله به بهره برداری رسید.

مرکز جامع خدمات سلامت شهیدان توپال شهر بادوله با زیربنای 808 مترمربع و در زمینی به مساحت 1600 متر مربع احداث شده است است.

برای ساخت این مرکز جامع سلامت بیش از 19 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است است.

با بهره برداری این پروژه گامی مهم بر زیاد کردن و ارتقا خدمات بهداشتی ودرمانی جهت پنج هزار و 700 نفر ساکنان شهر بادوله و روستاههای اطراف برداشته شد.

** بهره برداری از خط انتقال آب روستای کنار بابایی شهرستان تنگستان

عملیات اجرایی این طرح در سال ٩٥ با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال شروع و همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

این طرح جمعیت ٢٦٧ نفری این دِه در قالب ٨٤ خانوار را پوشش می دهد و دبی آب مورد نیاز فعلی آن، ٢ لیتر در ثانیه است.

همچنین همزمان با این طرح، طرح ساماندهی و هوشمندسازی منابع تامین آب و مبادی روستاهای مجتمع شهیدعالی زنده بودی، با اعتبار چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال که ١٣ دِه را با جمعیت چهارهزار و 437نفر زیر پوشش خود دارد نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

** افتتاح و اجرایی شدن 10 طرح عمرانی و بهداشتی در بخش ریگ شهرستان گناوه

طرح دومین مرکز بوجاری گندم و جو گناوه در روستای محمدی ریگ با اعتبار 800 میلیون ریال، بزرگراه بین مزارع جهت دسترسی کشاورزان محمدی با یک میلیارد و 100 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان فرهنگیان و پیاده رو سازی خیابان آزادی شمالی شهر ریگ با اعتبار 2 میلیارد و 500 ریال از طرح های افتتاحی بود.

جاده دسترسی به بندر تازه تجاری و اسکله شیلاتی بندرریگ با اعتبار 5 میلیاردریال، احداث چهار منزل بهداشت در روستاهای گاوسفید، مال محمود، پوزگاه و محمدی با اعتبار 6 میلیاردریال و بهره مند کردن مناطق مسکن مهر، خیابان فرهنگیان، مجتمع هخامنش و مجتمع انبوه سازان مسکن خیرین ساز به تلفن ثابت ازطریق فیبر نوری از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها به میمنت گرامیداشت هفته دولت در بخش ریگ شروع شد.

**بهره برداری از طرح آبخیزداری دشتی بوشهر

همزمان با هفته دولت طرح آبخیزداری حوزه های چاهگاه و کردلان شهرستان دشتی این با 50میلیارد ریال اعتبار به بهره بردرای رسید.

این سازه آبخیزداری از جمله بزرگترین سازه های استان بوشهر است که نزدیک به 12 متر طول و حجم عملیاتی آن بیش از 15 هزار متر مکعب است.

حجم استحصال آب هر سال این حوزه آبخیز با فرض چهار بار آبگیری، نزدیک به چهارمیلیون متر مکعب است.

ارتفاع تاج این سازه آبخیزداری بیش از 150 متر است که انتظار می رود حجم استحصال آب هر سال بسیار خوبی در خود ذخیره کند.

کنترل سیلاب، روان آبهای سطحی، فرسایش خاک و حمل رسوب را از جمله نشانه های اجرای این طرح عنوان کرد.

*17 طرح عمرانی بااعتبار 205میلیارد ریال در استان بوشهر

درسومین روز ازبزرگداشت هفته دولت 17 پروژه در بخش های متفاوت با اعتبار 205 میلیاردو 300 میلیون ریال در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شد.

این طرح ها در شهرستان های دشتی، تنگستان و گناوه در زمینه ورزشی، کشاورزی، راه و بهداشت و درمان افتتاح و اجرایی شده است است که مشمول بر این طرحهاست.

** شروع عملیات اجرایی استادیوم ورزشی شماره دو خورموج بوشهر شروع شد

این استادیوم ورزشی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و در عالی ترین نقطه شهر خورموج ساخته می شود.

این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی و سکوهای تماشاگران و پیست دو و میدانی و پارکینگ است.

اعتبار اولیه این پروژه بالغ بر 12 میلیارد ریال است.

**بهره برداری از سیستم های آبیاری نوین نخیلات در تنگستان

یک هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است است که از این میزان 700 هکتار در دولت یازدهم تحقق یافته است.

درسالجاری نیز تاکنون 400 هکتار از زمینهای کشاورزی این شهرستان با 28 میلیارد ریال اعتبار مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده است است که از این میزان یکصد هکتار آن مربوط به نخیلات است.

نیاز خالص آبیاری جهت یک هکتار نخیلات در شهرستان تنگستان باتوجه به کیفیت پایین آب و تبخیر اوج 12هزار و 500 مترمکعب است که در روش سنتی با توجه به کارکرد آبیاری 35 درصد نیاز حجم آب جهت آبیاری نخیلات 35هزار و 700 مترمکعب است که این رقم در آبیاری تحت فشار با توجه به کارکرد 85 درصد به 14هزار و 700 مترمکعب کم کردن می یابد.

**قطعه دوم بزرگراه خروجی خورموج – کنگان بوشهر افتتاح شد

محور خورموج- کنگان از محورهای مهم ارتباطی شمال به جنوب استان بوشهر است که به علت حجم بالای ترافیک از نقاط بسیار اتفاق خیز به شمار می رود.

طول این مسیر 4 کیلومتراست که خروجی خورموج به سمت کنگان وعسلویه را چهار خطه می کند و باعث ایمن شدن تردد وسایل نقلیه و اصلاح اوضاع حمل و نقل شمال به جنوب استان می شود.

در این محور تعداد 52 دستگاه ابنیه فنی به طول 236متر ساخته شده است است.

برای اجرای این پروژه بیش از 73 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است است.

** افتتاح مرکز جامع سلامت شهر بادوله دشتی

پروژه مرکز جامع سلامت شهیدان توپال شهر بادوله به بهره برداری رسید.

مرکز جامع خدمات سلامت شهیدان توپال شهر بادوله با زیربنای 808 مترمربع و در زمینی به مساحت 1600 متر مربع احداث شده است است.

برای ساخت این مرکز جامع سلامت بیش از 19 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است است.

با بهره برداری این پروژه گامی مهم بر زیاد کردن و ارتقا خدمات بهداشتی ودرمانی جهت پنج هزار و 700 نفر ساکنان شهر بادوله و روستاههای اطراف برداشته شد.

** بهره برداری از خط انتقال آب روستای کنار بابایی شهرستان تنگستان

عملیات اجرایی این طرح در سال ٩٥ با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال شروع و همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

این طرح جمعیت ٢٦٧ نفری این دِه در قالب ٨٤ خانوار را پوشش می دهد و دبی آب مورد نیاز فعلی آن، ٢ لیتر در ثانیه است.

**همچنین همزمان با این طرح، طرح ساماندهی و هوشمندسازی منابع تامین آب و مبادی روستاهای مجتمع شهیدعالی زنده بودی، با اعتبار چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال که ١٣ دِه را با جمعیت چهارهزار و 437نفر زیر پوشش خود دارد نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

** افتتاح و اجرایی شدن 10 طرح عمرانی و بهداشتی در بخش ریگ شهرستان گناوه

طرح دومین مرکز بوجاری گندم و جو گناوه در روستای محمدی ریگ با اعتبار 800 میلیون ریال، بزرگراه بین مزارع جهت دسترسی کشاورزان محمدی با یک میلیارد و 100 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت خیابان فرهنگیان و پیاده رو سازی خیابان آزادی شمالی شهر ریگ با اعتبار 2 میلیارد و 500 ریال از طرح های افتتاحی بود.

جاده دسترسی به بندر تازه تجاری و اسکله شیلاتی بندرریگ با اعتبار 5 میلیاردریال، احداث چهار منزل بهداشت در روستاهای گاوسفید، مال محمود، پوزگاه و محمدی با اعتبار 6 میلیاردریال و بهره مند کردن مناطق مسکن مهر، خیابان فرهنگیان، مجتمع هخامنش و مجتمع انبوه سازان مسکن خیرین ساز به تلفن ثابت ازطریق فیبر نوری از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها به میمنت گرامیداشت هفته دولت در بخش ریگ شروع شد.

**بهره برداری از طرح آبخیزداری دشتی بوشهر

همزمان با هفته دولت طرح آبخیزداری حوزه های چاهگاه و کردلان شهرستان دشتی این با 50میلیارد ریال اعتبار به بهره بردرای رسید.

این سازه آبخیزداری از جمله بزرگترین سازه های استان بوشهر است که نزدیک به 12 متر طول و حجم عملیاتی آن بیش از 15 هزار متر مکعب است.

حجم استحصال آب هر سال این حوزه آبخیز با فرض چهار بار آبگیری، نزدیک به چهارمیلیون متر مکعب است.

ارتفاع تاج این سازه آبخیزداری بیش از 150 متر است که انتظار می رود حجم استحصال آب هر سال بسیار خوبی در خود ذخیره کند.

کنترل سیلاب، روان آبهای سطحی، فرسایش خاک و حمل رسوب را از جمله نشانه های اجرای این طرح عنوان کرد.

*افتتاح 4 طرح صنعتی قم در سومین روز هفته دولت

چهار طرح صنعتی روز شنبه در سومین روز از هفته دولت با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعتبار 345 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح ها مشمول بر 2 واحد صنعتی نساجی و تشک دوزی و 2 واحد صنعتی دوچرخه سازی و موتورسیکلت سازی، زمینه اشتغال 270 نفر به صورت مستقیم و حدود یک هزار تن به صورت غیرمستقیم فراهم شد.

طرح توسعه شرکت آرین هورسا نخستین واحد صنعتی بود که با اعتبار 100 میلیارد ریال سرمایه ثابت و یک میلیون دلار ارزش ماشین آلات خارجی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پارچه در کشور در شهرک شکوهیه قم به بهره برداری رسید.

این کارخانه ظرفیت هر سال سه میلیون متر مربع تولید انواع پارچه را داشته و 85 تن را به طور مستقیم صاحب شغل کرد؛ این واحد صنعتی در مساحت هفت هزار مترمربع احداث شده است است.

واحد صنعتی تشک آسا ایرانیان دیگر طرح صنعتی بود که امروز در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره برداری رسید؛ این طرح در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار و 600 متر مربع احداث شده است و با 95 میلیارد ریال سرمایه ثابت و 600 هزار دلار ارزش ماشین آلات ظرفیت اشتغال جهت بیش از 30 تن را ایجاد کرده است.

این واحد صنعتی، انواع تشک و راحت خواب را تولید می کند.

واحد صنعتی تولید دوچرخه به وسیله شرکت مهر آیین وندا و واحد تولید انواع موتورسیکلت های انژکتوری به وسیله شرکت نیکران موتور پاسارگاد که دارای سرمایه گذار یکسان بودند از جمله طرح های صنعتی افتتاح شده است امروز بود.

واحد صنعتی تولید دوچرخه ظرفیت اسمی تولید هر سال 180 هزار دستگاه دوچرخه را دارد. این کارخانه در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع احداث شده است و با سرمایه 50 میلیارد ریالی زمینه اشتغال بیش از 70 تن به صورت مستقیم را فراهم کرده هست. نشانه گذاری بلند مدت این واحد صنعتی، تولید یک میلیون و 500 هزار دستگاه دوچرخه در سال اعلام شده است است.

با بهره برداری از واحد صنعتی تولید انواع موتورسیکلت انژکتوری 135 تا 250 سی سی، قم به عنوان استانی پیشرو در تولید موتورسیکلت های انژکتوری در کشور شد.

این واحد صنعتی که در زمینی به مساحت 18 هزار و 600 مترمربع در شهرک صنعتی شکوهیه ایجاد شده، زمینه تولید اسمی هر سال 48 هزار دستگاه انواع موتورسیکلت انژکتوری را دارد و بیش از 90 تن را به طور مستقیم صاحب شغل می کند.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در 12 کیلومتری محور قدیم قم – پایتخت کشور عزیزمان ایران در زمینی به مساحت یک هزار و 51 هکتار واقع شده است است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) – قنوات – و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

*بهره برداری از 67 پروژه فنی صدا و سیما ایلام شروع شد

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت؛ بهره برداری از 67 پروژه فنی صدا و سیما مرکز ایلام روز شنبه در آیینی همزمان شروع شد.

به گزارش ایرنا، دیجیتال سازی بیش از 8 نقطه شهری و 28 نقطه روستایی، تجهیز دفاتر خبری و راه اندازی تجهیزات فنی پیشرفته در مرکز ، طراحی نرم افزار های پیشرفته جهت زیاد کردن سرعت و دقت در پردازش اخبار ، آرشیو دیجیتال ، راه اندازی فرستنده های پرقدرت و دیجیتال در مناطق متفاوت استان از جمله طرح هایی است که امروز در استان ایلام به بهره برداری رسید.

برای اجرای این 67 پروژه فنی صدا و سیما مرکز ایلام بیش از 146 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است است.

*افتتاح 42 پروژه راه به طول 518 کیلومتر در هفته دولت

همزمان با هفته دولت امسال 42 پروژه زیر ساخت های حمل ونقل به طول 518 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 13 هزار و 784 میلیارد ریال به وسیله شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بهره برداری می رسد.

افتتاح بزرگراه قائمیه – نورآباد به طول 21 کیلومتر به مناسبت هفته دولت و بهره برداری از 34 پروژه بزرگراهی و باند دوم به طول 399 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11میلیون و 534 هزار ریال از جمله این پروژه ها است.

همچنین در بخش احداث راه اصلی؛ 8 پروژه راهی به طول 119 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 250 میلیارد ریال و بعضی از پروژه های زیرساخت های حمل و نقل در 18 استان به مبلغ 13 هزار و 780 میلیارد ریال بخشی دیگر از پروژه هایی است که به وسیله شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل اجرا شده است است.

احداث کمربندی جنوب و غرب اهواز، احداث بخشی از بزرگراه نوار ساحلی جنوب کشور و احداث کمربندی پل خان – شیراز – سه راهی تخت جمشید بخشی از این پروژه ها است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

افتتاح بخشی از قطعات مسیر میانه – میاندواب و قطعات 1، 2 ، و 3 مسیر خلخال فیروزآباد، احداث باند دوم بزرگراه تربت حیدریه – گناباد – بیرجند و احداث باند دوم مسیر داران – درودو باند مسیر اردبیل – مشکین شهر از دیگر پروژه های آماده افتتاح شرکت ساخت جهت هفته دولت است.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی مدیر جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، نامگذاری شده است هست.

واژه های کلیدی: پروژه | اعتبار | میلیون | استانی | 100 میلیون | 700 میلیون | میلیاردر | استان بوشهر | استان کرمان | طرح های عمرانی | یک میلیون دلار

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه