chastens ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده

chastens: ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده قیمتی ترین گران ترین ارزشمندترین

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

یکی از نمایندگان مجلس راجع به وام 300 میلیون تومانی خرید مسکن صحبت کرده بود که چنین طرحی در بانک مسکن وجود ندارد. 

زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

عبارات مهم : بازار

یکی از نمایندگان مجلس راجع به وام 300 میلیون تومانی خرید مسکن صحبت کرده بود که چنین طرحی در بانک مسکن وجود ندارد.

مدیر دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با بیان اینکه زیاد کردن سقف وام مسکن تا 300 میلیون تومان صحت ندارد، گفت: مسکن اجتماعی ابعاد بسیار وسیعی دارد که دولت نتوانست منابع مورد نیاز جهت اجرای آن را تامین کند.

به گزارش ایلنا، علی چگنی در نشست خبری با تشریح شرح هجدمین همایش سیاست های توسعه مسکن در کشور عزیزمان ایران که هفتم و هشتم مهرماه در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می شود، اظهار داشت: یکی از مهمترین محورهای برگزاری این همایش بررسی تسهیل دسترسی به مسکن مناسب است و بازآفرینی شهری پایدار ، توسعه سکونتگاه های شهری، سیاست های توسعه و تامین مسکن روستایی از جمله محورهای این همایش هستند.

زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

مدیر دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با اشاره به آخرین اوضاع راه اندازی سامانه اسکان و مستغلات اظهار داشت: جهت ایجاد این سامانه تاکنون هفتاد جلسه با دستگاه های متفاوت دولتی برگزار کرده ایم و معتقدیم که این اطلاعات فرادولتی است و نیاز به همکاری بسیاری از دستگاه ها دارد.

چگنی گفت: تمام اطلاعات جهت راه اندازی این سامانه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار ندارد و نیاز به اطلاعات وسیع تری داریم و این یک کار خیلی بزرگی است.

یکی از نمایندگان مجلس راجع به وام 300 میلیون تومانی خرید مسکن صحبت کرده بود که چنین طرحی در بانک مسکن وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه هنوز این سامانه قابل بهره برداری نیست، گفت: این کار در شرکت ملی زمین و مسکن در حال انجام است هر چند که معتقدیم شهرداری اطلاعات بیشتری نسبت به وزارت راه و شهرسازی جهت انجام این پروژه دارد ولی کار را رها نکرده ایم.

وی افزود: این پیشنهاد از سوی وزارت راه و شهرسازی شده است است که این پروژه به شهرداری ها واگذار شود ولی وزارت راه و شهرسازی طبق برنامه ای که به وی محول شده است در حال جمع آوری اطلاعات جهت راه اندازی این سامانه است.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی این سامانه جهت بررسی اوضاع فقر مسکن و میزان رفاه اجتماعی در کشور هست، گفت: شناسایی منزل های خالی و دریافت دقیق مالیات از واحدهای خالی تنها یکی از برنامه های این سامانه است که البته اعتقاد دارم دریافت مالیات تاثیر قابل توجهی در بازار مسکن نخواهد داشت.

زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

افزایش قیمت 60 درصدی مسکن در تهران

مدیر دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اوضاع بازار مسکن اظهار داشت: بازار مسکن تاثیر پذیر از اقتصاد خرد و کلان کشور است و در شرایطی که قیمت مسکن در ثبات نسبی قرار داشت و حتی قیمت ها 30 درصد نسبت به سال های گذشته کم کردن پیدا کرده بود تحت تاثیر اقتصاد کلان کشور دچار زیاد کردن قیمت شد.

یکی از نمایندگان مجلس راجع به وام 300 میلیون تومانی خرید مسکن صحبت کرده بود که چنین طرحی در بانک مسکن وجود ندارد. 

وی ادامه داد: زیاد کردن قیمت مسکن تحت تاثیر روابط بین الملل و شرایط سایر بازارها و شرایط اقتصاد کشور اتفاق افتاد.

چگنی ادامه داد: در چند ماه اخیر قیمت مسکن در پایتخت کشور عزیزمان ایران تا 60 درصد زیاد کردن یافت و در کل کشور حدود 40 و در کل کشور بدون احتساب پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد کردن 30 درصدی بازار مسکن رخ داد.

زیاد کردن وام مسکن تا 300 میلیون صحت ندارد

چگنی تاکید کرد: در حال حاضر قیمت تولید مسکن هم نسبت به یک سال گذشته زیاد کردن پیدا کرده است که این زیاد کردن قیمت ها در بازار مسکن و صنعت ساختمان بر اساس شرایط اقتصادی حال حاضر طبیعی است ولی در روند طبیعی نباید شاهد این زیاد کردن قیمت ها باشیم.

بازار مسکن دیگر کشش زیاد کردن قیمت ندارد

مدیر دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با اشاره به اوضاع بازار مسکن در شش ماه دوم امسال گفت: بازار مسکن دیگر کشش زیاد کردن قیمت ندارد مگر اینکه اتفاق عجیب تری در اقتصاد رخ دهد.

وی ادامه داد: زیاد کردن قیمت مسکن در نیمه اول امسال هم تحت تاثیر تغییرات برون بخشی بوده و مسکن تقریبا تا حد بالای خود زیاد کردن قیمت را تجربه کرد.

چگنی افزود: البته در حال حاضر ارزش افزوده بخش مسکن مثبت است و صدور پروانه های ساختمانی هم زیاد کردن پیدا کرده است اگر بخش مسکن مانند سایر بخش های اقتصادی دچار زیاد کردن قیمت نمی شود به طور قطع شاهد کم کردن ورود سرمایه گذاری در این بخش بودیم ولی در حال حاضر با زیاد کردن قیمت ها شاهد میل به سرمایه گذاران جهت ورود به بازار مسکن هستیم.

کمتین و بیشترین معاملات مسکن در یک ماه

چگنی با بیان اینکه این زیاد کردن قیمت مسکن باعث رکود دوباره بازار نشده است گفت: بالاترین رکود انجام معاملات در یک ماه 22 هزار فقره معامله و کمترین آن 4 هزار معامله در یک ماه بوده است ولی در حال حاضر میزان معاملات خرید و فروش مسکن بین 14 تا 15 هزار معامله است بنابراین بازار مسکن دچار اوضاع رکود نیست.

وی گفت: همانطور که گفتم ارزش افزوده مسکن مثبت است و گرایش به سمت تولید زیاد کردن پیدا کرده است.

دولت نتوانست منابع مسکن اجتماعی را تامین کند

مدیر دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن با اشاره به آینده طرح مسکن اجتماعی اظهار داشت: مهمترین عنوان جهت اجرای مسکن اجتماعی تامین منابع از سوی دولت بود که دولت هنوز نتوانسته منابع مورد نیاز جهت اجرای این طرح را تامین کند بنابراین در سطرهای اول اجرای این برنامه هستیم.

وی تاکید کرد: البته آنچه در اختیار وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای مسکن اجتماعی وجود دارد مانند تامین اراضی از سوی شرکت ملی زمین و مسکن در حال انجام است و با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اقداماتی در این راستا انجام شده است ولی از آنجایی که ابعاد مسکن اجتماعی بسیار وسیع است دولت نتوانسته جهت اجرای این طرح با این ابعاد منابع مورد نیاز را تامین کند.

طرح وام 300 میلیون تومانی در بانک مسکن وجود ندارد

چگنی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا راجع به شرح پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن جهت عوض کردن شرایط تسهیلات خرید منزل اظهار داشت: تا زمانی که این پیشنهادات مصوب نشود نمی توانیم راجع به شرح آن صحبت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان مجلس راجع به وام 300 میلیون تومانی خرید مسکن صحبت کرده بود که چنین طرحی در بانک مسکن وجود ندارد.

پیشنهادات جهت کنترل بازار اجاره قابل اجرا است

وی با اشاره به پیشنهادات وزارت راه و شهرسازی جهت کنترل بازار مسکن مبنی بر انعقاد قراردادهای دو ساله با مستاجران و سقف 10 درصدی زیاد کردن اجاره بها گفت: با موافقت مجلس این پیشنهادها به قانون تبدیل می شود و توانایی اجرا هم دارد.

چگنی ادامه داد: دولت دخالت نابجا در بازار نمی کند و دخالت ها باید اهرم اقتصادی داشته باشند و این طرح ها در جهت حمایت از مستاجران است.

چگنی ادامه داد: مهمترین سیاست فعلی وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن بازآفرینی شهری است که کارها اولیه انجام شده است و بازآفرینی 2700 محله (نوسازی 270 محله در هر سال) در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین راجع به انتشار بعضی از اخبار راجع به اقامت وی در خارج از کشور گفت: می توانید لیست حضور و غیاب بنده را در وزارت راه و شهرسازی بررسی کنید بنده کارمند وزارت راه و شهرسازی هستم و از مدیران بازنشسته نیستم و به کار خود ادامه می دهم.

واژه های کلیدی: بازار | اقتصاد | برنامه | اقتصادی | شهرسازی | برنامه ریزی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه