chastens ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده

chastens: ادویه کرگدن درمانی میلیون استفاده قیمتی ترین گران ترین ارزشمندترین

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عوض کردن دولت و ریاست‌جمهوری جزء کارهای روزانه عده‌ای شده است است/ روز امتحا

رئیس‌جمهور تاکید کرد: روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی‌اش و صداقت و وفاداری‌اش جهت تاریخ روشن می‌شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما تو

عوض کردن دولت و ریاست‌جمهوری جزء کارهای روزانه عده‌ای شده است است/ روز امتحا

رئیس جمهور: عوض کردن دولت و ریاست جمهوری جزء کارهای روزانه عده ای شده است است/ روز امتحان، وفاداری و سرافرازی یک ملت جهت تاریخ روشن می شود

عبارات مهم : ایران

رئیس جمهور تاکید کرد: روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی اش و صداقت و وفاداری اش جهت تاریخ روشن می شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما توطئه کرده، ترساندن دشمن را باید دفع و برطرف کنیم و تلاش کنیم حتی الامکان تبدیل به وقت شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم بهره برداری از فاز دو پالایشگاه ستاره خلیج فارس در استان بندرعباس عنوان کرد: بسیار خوشحالم که جهت یک طرح بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی مردم و خودکفایی کشور و افتتاح فاز دوم این طرح امروز میهمان مردم هرمزگان هستیم.

وی افزود: همواره مردم این استان مردمی سرافراز انقلابی و مدافع مرزهای آبی کشور بودند. من چه در سال های قبل از انقلاب به بندرعباس می آمدم و بعد از انقلاب همواره این استان یک استان مهم با مردمی فرهیخته هستند. جایگاه این استان از بعضی جهات بی نظیر هست، تنگه هرمز، دهانه خلیج فارس و بندرگاه های بسیار مهم در کشور می تواند ارتباط کشور عزیزمان ایران با بسیاری از کشورها را متصل کند و جزایر مهمی دارد و از لحاظ انرژی و فولاد این استان جایگاه بزرگی دارد.

عوض کردن دولت و ریاست‌جمهوری جزء کارهای روزانه عده‌ای شده است است/ روز امتحا

رئیس جمهور یادآور شد: طر های عمرانی این استان گفته شد. ۱۷۰۰ تختخواب بیمارستانی در این استان تا ۹۸ به بهره برداری می رسد. طرح هایی هم جهت تامین آب مردم داریم. در سال آبی که ماه های آخرش را طی می کنیم هرمزگان از استان های تحت فشار بوده و شرایط آبی مشکل دارد. این باید جهت ما تجربه شود که استان به جای آسمان بیشترین نگاهش به آبهای ساحل باشد. البته ما هر لحظه امیدوار به رحمت خدا هستیم ولی دریا هم جهت خداست.

روحانی تاکید کرد: مردم باید احساس راحتی زیاد و نگرانی کمتری داشته باشند، در طول زندگی انسان مقاطعی پیش می آید که جهت تاریخ، ملت و آینده کشور و جهت تبلور لیاقت های انسان آینده ساز و کم نظیر هست. صدق و کذب ما و راستگویی و غیرراستگویی ما در روزهای امتحان خدا آشکار می شود و همه به زبان افتخار می کنند، مومن و مسلمان و مخلص و فداکار ملت و کشور هستیم، ولی روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی اش و صداقت و وفاداری اش جهت تاریخ روشن می شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما توطئه کرده، ترساندن دشمن را باید دفع و برطرف کنیم و تلاش کنیم حتی الامکان تبدیل به وقت شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی‌اش و صداقت و وفاداری‌اش جهت تاریخ روشن می‌شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما تو

روحانی گفت: تحریم فشار بر مردم خواهد بود، مشکل جهت زندگی مردم خواهد بود، ولی می تواند وقت بزرگی جهت ابتکارات، خلاقیت تولید و همچنین جهت افتخارآفرینی در برابر قدرت های زورگوی دنیا باشد البته خداوند به ما نعمت های بسیار بزرگی داده که نمی توانیم بشماریم؛ مانند فرهنگ خوب، کشور خوب، عالی ترین دین، اولیای الهی، جایگاه استراتژیک کشور و امنیت که خداوند به ما داده در سایه فداکاری مردم و نیروهای مسلح و امنیتی بدست آمده است که در منطقه با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست.

رئیس جمهور اظهار داشت: حتی در کشورهای جنوبی خلیج فارس که به ظاهر شرایط ارزش ناامن نیست، یکی از امیران این کشورها به من گفت که هر سال بیش از ۹ میلیون دلار جهت حضور آمریکا در این منطقه می پردازیم، در حالی که آمریکا باید بابت این حضور و استفاده از پایگاه های نظامی پول می داد، ولی جهت منافع نامشروعی که در منطقه دارند و دخالتی که می کند، کشورهای حاشیه خلیج را سرکیسه می کند.

وی ادامه داد: ترامپ ادعا دارد پول هایی که این کشورها به آمریکا می پردازند کم است و با وجود ذخایری که در اختیار دارند، باید نیمی از این ذخایر را در دسترس آمریکا قرار دهند. کشوری که در برابر یک ابرقدرت سر خم می کند و باج می دهد تا در ظاهر کشور او را حفظ کرده و بر باطن از حکومتی دفاع کند، در منطقه خیری نخواهد دید.

عوض کردن دولت و ریاست‌جمهوری جزء کارهای روزانه عده‌ای شده است است/ روز امتحا

روحانی افزود: ما کشور پرافتخاری داریم و روی پاهای خود ایستاده ایم. اینجا حاکمیت ملی است و افتخار تمام مسئولان این است که در سایه رای مردم مشروعیت حقوقی و سیاسی دارند. ما باید شکرگزار نعمات خداوند باشیم. ملت بزرگی هستیم، با تاریخ بزرگ و من تردید ندارم که اگر از همه ابزار و امکانات استفاده کنیم، در این امتحان الهی هم مانند هر لحظه سربلند خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: باید پیشانی این افراد قلدرمآب به سنگ بخورد. آمریکا در کشور عزیزمان ایران برجام را بهانه کرده ولی در مناطق دیگر مانند چین و اروپا برجام وجود ندارد، بعد آیا با آنها هم سرستیز دارد؟ فردی که بین مادر و فرزند جدایی می اندازند و به ضداسلام بودن خود افتخار می کند و بین خود و همسایه اش دیوار می کشد، به ما هم رحم نخواهد کرد. مردم آمریکا هم از این حکومت خجالت می کشند. چند درصد به این حکومت افتخار می کنند و چقدر در درون آمریکا اختلاف است؟ بین آمریکا و متحدانش و اتحادیه اروپا کشمکش بسیاری وجود دارد. البته این حکومت نسبت به کشور عزیزمان ایران هم کینه بلندمدت دارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی‌اش و صداقت و وفاداری‌اش جهت تاریخ روشن می‌شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما تو

رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: یکی از سران منطقه از خشکاندن ریشه کشور عزیزمان ایران حرف زده بود. در این مقطع ما هم باید احساس قدرت کنیم هم سینه سپر کرده و در برابر بدخواهان بایستیم. نباید سست شویم و نباید گله ها و گذشته ها را به میان آوریم. در جامعه کشمکش ها به وفور یافت می شود ولی هنگامی که دشمن در برابر ما قرار می گیرد و درصدد شکستن عظمت ملت هست، باید همه چیز را فراموش کرده و متحد شویم.

روحانی تاکید کرد: تردید ندارم با صبر، استقامت، اتکا به خداوند، انسجام و ایستادگی حتما دشمن را شکست خواهیم داد. ما این آزمایش را در مقاطع دیگر هم نشان داده ایم. امروز هفت تیر هست، از سال ۵۸ تا ۶۰ کشور روزهای مشکل را داشت، عوض کردن دولت و ریاست جمهوری جزء کارهای روزانه عده ای شده است هست، خداوند به پیامبر هم فرمود در برابر تهمت هایی که به تو زده می شود، صبر کن و به من پناه ببر.

عوض کردن دولت و ریاست‌جمهوری جزء کارهای روزانه عده‌ای شده است است/ روز امتحا

وی افزود: من هر وقت دچار فشار می شوم به یاد شهید بهشتی می افتم که چه توهین ها، تهمت ها و زخم زبان ها را صبر کرد و دم نزد. شهید بهشتی در یک جلسه وارد شد که به جز دو نفر هیچ کس از جایش بلند نشد، ولی شهید بهشتی خم به ابرو نیارود. ایشان روح بسیار بلندی داشت. مردم شناس، دلسوز، مدیر، مدبر،معمار قانون اساسی و قوه قضائیه بود. ارادت من به ایشان از سال ۴۰ شروع می شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: شهید بهشتی الگوی بزرگی جهت ما هست. کمتر مظلومی در طول تاریخ مانند بهشتی وجود دارد. او با قامت استوار در برابر ناملایمات ایستاد و تا لحظه آخر تلاش کرد. امروز روز امتحان جهت همه ماست. صابر، مقاوم، ایستاده، شجاع و پرتلاش باید بایستیم. دشمن تحریم را شروع کرده ولی ما نباید دستپاچه شویم.

وی گفت: آیا باید انبارها پر شود و یا بازارها را پر کنیم؟ یک اقلیتی هر لحظه از این اتفاقات سوءاستفاده می کنند. در سه ماه اول امسال درآمد کشور کمتر از سال قبل نشده هست. البته مخارج کشور هم کمتر نشده هست. نسبت به سال های گذشته بودجه عمرانی که امسال دادیم، حدود ۳۰ برابر شده است هست، بعد آیا اینقدر نگرانی وجود دارد؟ ممکن است در آینده کارها سخت تر شود، ولی نباید خود را ببازیم و مسئله را به گردن هم بیاندازیم.

روحانی گفت: روز امتحان الهی است و ما باید فرهنگ ، قدرت، عزت و ایستادگی خود را نشان دهیم در این پنج سال تولید بنزین ما ۴۵ درصد اضافه شده است هست. آیا نباید به آن افتخار کنیم؟ این کار همه ملت کشور عزیزمان ایران است و مختص دولت نیست.

رئیس جمهور گفت: ما به جوانانمان افتخار می کنیم. امروز که به این پالایشگاه آمدیم، مهندس زنگنه گفتند در این مجموعه جوانترین مهندس ها جمع شده است اند، به این جوانان ها و مهندسان افتخار می کنیم. آیا روح یاس و نامیدی به جامعه می دهیم؟ پرسشها است باید به هم کمک کنیم و دست بگیریم، جهت حل این مشکلات. باید دست همدیگر را بگیریم و مچ نگیریم.

وی افزود: بنزین یورو چهار و یورو پنج در این ۵ سال بیش از ۱۲ برابر شده است باید افتخار کنیم. ما واردکننده گازوئیل بودیم الان صادرکننده آن هستیم. ما در در زمستان گاز وارد می کردیم، الان در زمستان گاز صادر می کنیم. این همه فاز در پالایشگاه پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که باید به آن افتخار کنیم.

روحانی با بیان اینکه در اردیبهشت پارسال که به اینجا آمدم فاز اول افتتاح شد، گفت: امسال یعنی یکسال و چند هفته بعد، فاز دوم افتتاح شده است و در هر فاز حدود ۱۲ میلیون لیتر بنزین آماده می کنیم که به آن افتخار می کنیم. ان شاءالله در آخر سال فاز سوم را افتتاح کنیم. باید بتوانیم در مصرف بنزین صرفه جویی کنیم و بتوانیم این مصرف را مهار کنیم. کشور ما هشتاد میلیون جمعیت دارد و ما روزانه هشتاد میلیون لیتر بنزین مصرف می کنیم. در دنیا نمونه این مصرف کجا است؟ ما بد مصرف می کنیم. این ها سرمایه های کشور ماست. سرمایه اینجاست، ارز اینجاست، ریال اینجاست. چقدر در این حوزه سرمایه گذاری می کنیم و چقدر می سوزانیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش و فعالیت روی پای خودمان ایستاده ایم. بحث محیط زیست هم مطرح هست. بنزین که یورو چهار و پنج شد، آلودگی کم می شود، جهت ما این مساله خیلی مهم هست. سلامت و آینده مردم مهم هست. یک قدم مهم همین بود که گفته شد. حالا که دشمن ما را ترساندن به تحریم می کند با مراعات می توانیم بگوییم در بنزین و گازوییل خودکفا هستیم. البته باید جلوی قاچاق و بدمصرفی هم گرفته شود. اگر هرچه تولید می کنیم، قاچاق شود، مثل آبکش است که چیزی نمی ماند. باید به هم کمک کنیم که هزینه را جهت دشمن های زیاد کردن دهیم. اگر مدتی مقابله کنیم، دشمن در برابر اراده مردم کشور عزیزمان ایران خسته و سر به زیر می شود.

رئیس دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: در کنار خودکفایی و ایستادگی باید امروز این سرمایه را حفظ کنیم. میلیاردها یورو اینجا خرج شده است و زحمت کشیده شده است هست. سهام اینجا را نباید نگه داریم و بعد بگوییم مردم آیا پولشان را در جای دیگر خرج می کنند. راه را باز کنیم و سهام را به بازار بیاوریم. سهام ستاره خلیج فارس اگر به بازار عرضه شود، به ساعت نمی کشد و سهام روی دست برده می شود. باید نهادهای دولتی این سهام را عرضه کنند تا مردم امیدوار شوند و پول در مسیر درست قرار گیرد. وظیفه همه ما این است و منظورم از ما یعنی دولت، نیروهای مسلح و نهادهای دولتی.

روحانی گفت: مصوبه ای اخیرا در جلسه سران سه قوه گذراندیم و به تایید مقام معظم رهبری هم رسید، مبنی بر اینکه تمام سهام باید در بازار فروخته شودکه نگرانی ها برطرف شود و امید اوج برود. اوج بردن امید فقط به حرف نیست، باید در عمل نشان بدهیم که می خواهیم امید زیاد کردن پیدا کند. این یکی از کارهایی است که می تواند پول سرگردان را برگرداند. ارگان ها و دستگاه هایی هستند که می توانند در جامعه جذب پول کنند تا هم جهت خود و هم جهت مملکت خوب باشد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت نفت توانمند هست، بیان کرد: مردم می دانند که این ها نهادهای ثروتمندی هستند و به قول ارزش پایبند هستند و اوراقشان معتبر هست. می توانیم سرمایه گذاری در تولید نفت و سرمایه گذاری به وسیله شرکت های دیگر داشته باشیم. نمایشگاهی رفته بودم در حوزه دستاوردها در صنعت نفت و گاز که وزیر نفت گفتند می توانیم ۶ میلیارد دلار سهام را منتشر کنیم و مردم و شرکت ها شروع به کار کنند. این عنوان در بخش های متفاوت دیگر هم وجود دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: یکی از موارد دیگر سرمایه گذاری پرسود و پردرآمد، ساخت آزادراه است و مردم اگر سرمایه گذاری کنند، پولشان برمی گردد. هر دستگاهی امروز مخصوصا در شرایط کنونی بتواند مردم را وارد کار کند، جهت جذب پول و اشتغال زایی و جهت امید به آینده، به منزله خدمت به کشور هست.

روحانی تاکید کرد: در آخر از نیروهای مسلح و سپاه و ارتش و بسیج و همه کارآفرینان و شرکت ها که پروژه ها را در کشور به ثمر می رسانند و باعث آبروی کشور می شوند، تقدیر می کنم. باید بگویم امروز، روز یاری ما به کشور هست. ما بدهکار کشور عزیزمان ایران هستیم، ما بدهکار ملت کشور عزیزمان ایران هستیم، ما بدهکار اسلام و تمدن اسلام و کشور عزیزمان ایران هستیم. باید دین مان را نسبت به کشور عزیزمان ایران و اسلام انجام دهیم و خدا هم ما را یاری می کند.

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | افتخاری | حسن روحانی | رئیس جمهور | رئیس جمهور | ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه